Baggrund

tirsdag den 25. oktober 2016

"Make over" af en gammel ramme.


Charlotte og jeg får nogle gange lidt sære ideer - og så skal der leges.
---
Vi var på marked en dag, og der fandt vi 3 ens gamle rammer som denne.


De er altså ikke antikke eller specielt værdifulde - (de er i plast) hihi.
Men vi købte dem - for vi fik starten på en ide.

Vi har leget med Cosmic shimmer gilding Polish.

Det kan man faktisk "male" rammer m.m. med.
Charlotte fik lov at male og gratte, og rammen blev ret flot efter min mening.


Og bagefter fik jeg lov at slå mig løs med skønt papir, blonde og blomster.
Den smukke smukke blonde er imidlertid blevet udsolgt, men den skulle meget gerne komme i butikken igen.

Jeg har brugt papir fra Maja Design, det passer bare så godt til den lidt Shabby ramme.
Charlotte har skåret bogstaverne på Silhouetten, de var MEGET pink, men det var med vilje...
de fik nemlig også et ganske tyndt lag Gilding polish - så de nu passer til resten.


Der kom godt med blomster og sukkerbær i det ene hjørne af rammen.


Og slutresultatet er her.  


Vi har demo med Cosmic shimmer gilding Polish på vores stand til Kreative dage i Fredericia i weekenden, og der kan I også se rammen i virkeligheden.
Ses vi?

PS:  Hvis ikke du har billet er der mulighed for at vinde 2 x 2 billetter i aften til Kort og Scraphygge i butikken i Give. 






Ingen kommentarer: