Baggrund

søndag den 7. august 2016

Gæt hvor vi flytter hen ... og Vind!


Nu er det ikke længere nogen hemmelighed at butikken snart flytter.
Men hvor flytter vi hen?

Vi laver en lille konkurrence her på bloggen hvor du kan komme med dit bud.

Nu skal det jo ikke være alt for svært - og derfor får i 3 muligheder at vælge imellem.

Flytter ScrapbookFun til:

1. : Vejle
2. :  Give
3. : Varde

Skriv dit bud i kommentarerne - så bliver der trukket lod blandt de rigtige gæt om denne lækre præmie


Du får mulighed for at optjene lidt ekstra lodder i lodtrækningen, det kan du gøre ved at gøre følgende:

1. Kommentere på indlægget her med dit gæt  (Dette er jo så et krav for deltagelse) 
2. Meld dig som Fast læser af bloggen, i venstre sidebar.
3. Del opslaget med billede af gevinsten - i sidebarren på egen blog, Facebook eller instagram. (1 lod pr. sted)

Skriv gerne i kommentaren hvor mange lodder du har samlet.

Dette er en lyn konkurrence - så fristen for deltagelse er på fredag - d. 12. august  kl. 12.00

Held og Lykke.



35 kommentarer:

morkreativ sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Maryann Laursen sagde ...

I flytter til Vejle. Er allerede følger på FB og også delt det derinde og nu også følger af bloggen her.
Held og lykke med flytningen.

Malene sagde ...

1. Mon det er vejle i flytter til ...

2. er nu fast læser
3. har delt opslaget på facebook
4. og synes godt om facebookside

Det blir da spændende med flytning og det hele.

Lise sagde ...

Det ville være ren win win hvis I flytter til Vejle, så det håber og gætter jeg på, selvom jeg dybest set tror at det er Give.
Er fast læser
Delt på FB
Og syntes godt om siden.

Held og lykke med flytningen (til Vejle)

Helle Skøde sagde ...

I flytter til Vejle 😀👍
Syntes godt om på facebook
Er fast læser på bloggen
Har delt på facebook
Har billede på sidebar på min blog

michella Nielsen sagde ...

Mit bud er Vejle :-) Held og lykke med flytningen Michella Nielsen :-)

Mona sagde ...

Gætter på Give.
Har 4 punkter til lodderne.
Ønsker jer TILLYKKE med de nye faciliteter og held og lykke med flytningen. :-)
Mona Møller

Pia Høst sagde ...

Vejle

scrappekvinder sagde ...

I flytter til Vejle...

Jane Hildebrandt sagde ...

Vejle

Carina Pedersen sagde ...

Vejle

Mette Hede sagde ...

Jeg håber Vejle så det gætter jeg

Elin sagde ...

Tror det er Vejle i skal flytte til. God fornøjelse med flytningen, det bliver dejligt når i er igennem det hele.
Så kommer i også på et mere naturligt strøg, hvor man mere naturligt kommer forbi, hvis man endelig er langfart.

laila toudal sagde ...

Hej
jeg gætter på Give, og jeg glæder mig til at hører om det skulle være rigtig
hilsen Laila

Jytte Jensen sagde ...

I flytter til Vejle (håber jeg) 👍👍👍❤️❤️❤️

MosteH sagde ...

Jeg håber, I flytter til Sønderborg, men mit gæt er Vejle.

Jeg er nu fast læser af bloggen og har liked jeres facebookside.

Mange hilsner
Moste H
alias Hanne Gross

Aino sagde ...

Tror i flytter til Vejle, god fornøjelse med flytningen😊
Jeg har fået samlet 4 lodder.

Charlotte Kristensen sagde ...

Mit gæt bliver: 1. Vejle
Jeg er nu fast læser og synes godt om jeres facebookside. Så det må jo give 3 lodder i alt. :D

Mette Hede sagde ...

Og synes godt om facebookside

Lene sagde ...

Gætter på Vejle. Dejligt når man arbejder i Vejle. Men det kan jo også gå hen og blive dyrt☺
Fast læser, delt på Facebook og synes godt om jeres side. Så 3 lodder. Krydser fingre☺

Lene sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anna Marie sagde ...

Tror I flytter til Give, held og lykke med den nye butik, hvor end det bliver :)
Har 3 lodder i konkurrencen

Annette Vesth sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Annette Vesth sagde ...

Jeg tror, I flytter til Vejle og jeg glæder mig til at besøge den nye butik.
Jeg har kommenteret, delt på min blog og Facebook og jeg synes godt om Scrapbookfuns FB, så det er 4 lodder.

Irene Nielsen sagde ...

Vejle. Så bliver turen bare lidt længere :-)

Tina Fjordvald sagde ...

Tror i flytter til Vejle

Bente A sagde ...

I flytter til Vejle

Tina Nielsen sagde ...

Gætter på Vejle, men Varde ville være bedst og dyrest for mig😜 Kh 10na

Christina Sørensen sagde ...

Jeg gætter på i flytter til Vejle 😄😄

morkreativ sagde ...

Jeg tror i flytter til vejle
Jeg deltager med 4 lod.

Kirsten bækgaard sagde ...

Ville være dejligt hvis I kom til Give

Lone T Ørnstrup sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lone T Ørnstrup sagde ...

Uha, hvor jeg glæder mig til at I flytter til Give :)

og jeg har vist optjent 3 lodder (kommentar, fast læser og synes godt om jeres fb-side)

Julie aka loxx sagde ...

hmm.. lad os håbe det er vejle.
jeg har også blevet fast læser, delt jer på FB og min blog samt synes godt om jeres FB side.
så nu krydser jeg blot finger for at vinde.
hilsen julie

Ravn sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.